ویژه نامه تلنگر

نسخه الکترونیکی ویژه نامه همایش ها

ویژه نامه تلنگر

نسخه الکترونیکی ویژه نامه همایش ها

لطفا کمی درنگ کنید ...!

  

«مستر هنفر»، جاسوس انگلیسی در کشورهای اسلامی، میگوید: زنان مسلمان دارای حجابی محکم هستند که نفوذ فساد در میان آنها ممکن نیست؛ بنابراین باید آنان را فریب داد و از زیر چادر بیرون کشید. پس از آن که زنان را از چادر بیرون آوردیم، باید جوانان را تحریک کنیم که دنبال آنها بیافتند تا در میان مسلمانان فساد رواج یابد؛ و برای پیش برد این نفشه، لازم است اول زنان غیر مسلمان را از حجاب بیرون آوریم تا زنان مسلمان از آنان یاد بگیرند.  

عفاف، واژه‌ای است که در لوای قدرت مردان معنایی زنانه به خود گرفته است در حالی‌که آرایش ابرو، استفاده از لباس‌های جذب و شلوارهای فاق کوتاه،‌ عفاف‌ را در مردان خدشه‌دار کرده است.

در فرایند رشد بدحجابی لباس‌های تنگ و چسبان و شلوارها و آستین‌های کوتاه، مدهای جدید بدحجابی شدند، علاوه بر زنان، برخی مردان هم بی‌نصیب نماندند و آرایش‌های زنانه را برای خود برگزیدند، آرایش ابرو، موهای بلند و مدل‌های گروه‌های رپ و شیطان پرست‌ها، لباس‌های تنگ و بدن‌نما و برخی شلوارهای گشادی که هر لحظه امکان افتادن آن وجود دارد و البته در این مسیر گوی سبقت را از زنان ربوده‌اند!

این روزها پیراهن‌های مردانه، آب رفته و فاق شلوارها یا بی‌نهایت کوتاه و یا بیش از اندازه بلند شده است، لباس‌هایی که خارج از سایز متعادل هستند. استفاده از علائم و نشانه‌ها، شبه‌مردان را رنگ و لعابی خشن‌تر داده است، آرایشگاه‌های مردانه این روزها تمام خدمات آرایشگاه‌های زنانه را ارائه می‌کنند از اصلاح ابرو تا رنگ و مش مو.

عفاف در جامعه امروز بیشتر از آنکه واژه‌ای عمومی باشد معنایی زنانه به خود گرفته است اما عفاف در مردان به قدری حائز اهمیت است که عفاف در زنان اهمیت دارد. مردانی که قرار است ستون خانواده‌هایی در آینده باشند آیا با این ظواهر شکننده قابل اتکاء خواهند بود؟

آخه این درسته که...  

...طرف اعصابش از دست مردم خرده و برای تلافی یه تصمیم انقلابی میگیره یعنی بدحجابی! و اینجوری حال همه رو میگیره..

...طرف چون هرچی فامیل و همسایه و همکلاسی داره کمی تا قسمتی بیحجاب و بدحجابند تصمیم میگیره از قافله عقب نمونه. بعد همرنگ جماعت میشه نه همرنگ حقیقت. آخه اینجوری لازم نیست سختی حرکت بر خلاف جریان آب رو تحمل کنه... 

...طرف همه دین رو قبول داشت اما از بس سر جاده آخرت خوابش برد و گناه کرد افتاد تو مسیر اشتباه و از بیخیالی نسبت به اخلاق و اعتقادات سر درآورد...

 

همگی قرآن رو قبول داریم؛ قرآن میگه شیطان برای مردم اعمالشان را زینت میده (انفال/48) به نظرت بدحجابی از اون اعمالی نیست که شیطان زینتش داده؟؟؟ 

 صفحه ۷  

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد