ویژه نامه تلنگر

نسخه الکترونیکی ویژه نامه همایش ها

ویژه نامه تلنگر

نسخه الکترونیکی ویژه نامه همایش ها

هیولای فرهنگی

 

شاید پیش آمده که میهمان میزبانانی بودهایم که سعی کردهاند با توجیه و تبلیغ برنامههای سالم (شما بخوانید به ظاهر سالم) ماهوارهای، از قبیل اخبار، مستندهای حیات وحش، پخش مسابقات ورزشی و … شما را قانع کنند که ماهواره صرفاً ابزار بدی نیست و اگر از آن درست استفاده شود، بسیار هم مفید فایده است. اما واقعیت چیز دیگری است و این چاقویی که به قول خیلی ها، به جای آدمکشی میتواند میوه هم پوست بگیرد، با پنبه سر میبرد!

خبرهای صد درصد صادقانه!

یکی از آن نکاتی که مریدان ماهواره را حسابی اسیر خودش کرده، سیاست شبکههای خبری خاص است. از این شبکه خبری از بین هر سه خبر، دو خبر مرتبط با حامیان خود که همان امریکا و یهودیان هستند منتشر میکنند و خبر بعدی را به ایران اختصاص میدهند.

سبک کاریشان هم به این ترتیب است: خبری که ظاهراً به ضرر امریکا و اسرائیل است را فاش میکنند و مخاطب را به این فکر وا میدارند که: «عجب صداقتی دارند مسئولین این شبکه ها!». اما واقعیت این است که این شبکهها با ارائه اخبار سوخته و کم ارزش از حامیان خود، زمینه را برای جلب اعتماد مردم مهیا میکنند تا در خبرهای بعدی، یک گاف جانانه و یک خالی بندی تاریخی در موارد ایران ارائه بدهند!

جمیع شیر و پلنگ ها

خب الان یک عده با خودشان میگویند؛ مستندهای حیات وحش که موردی ندارد. بله … اما واقعاً کسی را سراغ دارید که فقط و فقط به خاطر مستندهای حیات وحش تشکیلات ماهواره را نصب کرده باشد و بعد از نصب ماهواره، تمام شبکهها را به جز شبکههای مستند حذف کرده باشد؟!

این قصه سر دراز دارد!

بحث ماهواره، بحثی نیست که بخواهیم و بتوانیم در مورد جزء به جزء آن صحبت کنیم. کافی ست به این نکته بسنده کنیم که بسیاری از تصاویر و فیلمهای مستهجن و معلوم الحال شبکههای ماهوارهای، حتی در کشورهای غربی که مهد این به ظاهر آزادیها هستند نیز، طرد شده و خود غربیها هم از دست این همه افسار گسیختگی خسته شدهاند، چه برسد به مایی که مسلمانیم و در عرف و فرهنگ اصیلمان به هیچ عنوان چنین چیزهایی را بر نمیتابیم.

صفحه 6

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد