ویژه نامه تلنگر

نسخه الکترونیکی ویژه نامه همایش ها

ویژه نامه تلنگر

نسخه الکترونیکی ویژه نامه همایش ها

من از آن روز که در بند تو ام آزادم

 

-گفتم: خستهام    - گفتی: لَا تَقْنَطُوا مِن رَّحْمَةِ الله  (از رحمت خدا ناامید نشوید) زمر/53

-گفتم: هیچ کسی نمیدونه تو دلم چی میگذره      -گفتی: أَنَّ اللهِ یَحُولُ بَیْنَ الْمَرْءِ وَقَلْبِهِ (خدا حائل هست بین انسان و قلبش) انفال/24

-گفتم: غیر از تو کسی رو ندارم -گفتی: نَحْنُ أَقْرَبُ إِلَیْهِ مِنْ حَبْلِ الْوَرِید (ما از رگ گردن به انسان نزدیکتریم) ق/16

-گفتم: ولی انگار اصلاً منو فراموش کردی  - گفتی: فَاذْکُرُونِی أَذْکُرْکُم (منو یاد کنید تا یاد شما باشم) بقره/152

... به این جا که رسید بدنم لرزید... وای خدای من!!!     تو رحیمی، تو مهربانی، تو نزدیکی... ولی من؟؟؟

این منم که از تو دور شدم، این منم که دارم غرق مسائل دنیا میشم و اصلاً فراموش میکنم که این جا مسافرم.

این منم که خالق خودم رو فراموش کردم. خوب حرف زدی... همیشه خوب حرف زدی، ولی من نمیشنیدم.

تو گفتی ولی من گوش ندادم. تو نشون دادی ولی من گم کردم. بهم گفتی از این جا گذر کنی به من میرسی...

به کمال... به زیبایی... به حقیقت! ولی من با شیطنت کردنام هرجایی رو سرک کشیدم، به هر بیراههای رفتم

تا راه رو گم کردم ...

باید بدونم گذشته من هرچی که بوده، هر کاری که کرده باشم... هر کاری که ابلیس دائم اون رو به رخم میکشه..

دروغ، نفرت، عصبانیت، تلخی، عادتهای بد و ..!!! هر چی که هست...

            اما خودت گفتی: اللهُ وَلِیُّ الَّذِینَ آمَنُواْ یُخْرِجُهُم مِّنَ الظُّلُمَاتِ إِلَى النُّوُرِ  بقره/257

  

                                          خدایا دوباره راه رو به من نشون بده...

                                                                                                       آمین

صفحه 1

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد